Dobiegła końca kolejna edycja The Champ Awards 2013/2014, konkursu polskich kampanii sportowych. Legia Warszawa została wybrana Sportową Organizacją Roku. To kolejna nagroda, jaką w ostatnich miesiącach otrzymał klub – podała oficjalna strona mistrzów Polski.
Legia została wyróżniona w dwóch kategoriach. „Wojskowi” zostali wybrani Sportową Organizacją Roku, wyprzedzając PKOl oraz Polski Związek Łyżwiarstwa Szybkiego po świetnym przecież dla obu tych organizacji sezonie olimpijskim. Legia zajęła także trzecie miejsce w kategorii Sportowa Marka Roku, ustępując jedynie Vive Targi Kielce i kobiecej drużynie siatkarek Atom Trefl Sopot.
– Wygrana w kategorii, w której za rywala mieliśmy między innymi Polski Komitet Olimpijski w wybitnym sezonie olimpijskim jest dla nas wyjątkowo cenna. Sportowa Organizacja Roku to w wypadku Legii Warszawa przede wszystkim zwycięstwo ludzi, którzy tworzą Klub swoją pracą – oraz kibiców, którzy sławią jego imię i są jego najlepszymi ambasadorami. Wierzymy, że przed nami jeszcze duży potencjał do rozwoju, ale każda taka nagroda dopinguje nas do większego wysiłku – mówi Jakub Szumielewicz, Członek Zarządu i Dyrektor Wykonawczy Legii Warszawa.
„The Champ Awards” został stworzony po to, by rozwijać polski sport, pomóc w promocji prowadzonych działań oraz przyczynić się do zwiększenia świadomości Polaków o potrzebie uprawiania sportu, czy to w formie zawodowej, czy czysto rekreacyjnej w celu poprawy poziomu życia.
Nagrodzeni w konkursie „The Champ Awards” to produkty, marki, agencje, kampanie reklamowe, marketingowe, osoby i organizacje, które wyróżniły się swoja postawą, wynikami, sukcesami osiągniętymi przez innowacje, unikalność i znakomicie prowadzonymi działaniami marketingowymi oraz swoją postawą wytyczyły nowe kierunki w rozwoju sportu i rekreacji w Polsce.
Add Comment