Kampania, jakiej jeszcze nie było: Ekstraklasa łączy miasta!

14 000 przejechanych kilometrów, 63 dni zdjęciowe, 16 spotów promujących 7 z 10 największych polskich miast, ale i niewielką miejscowość jaką jest Nieciecza, liczącą nieco ponad 700 mieszkańców. Niezależnie od szerokości geograficznej nie zmienia się jedno: duma i przywiązanie lokalnej społeczności.

Wraz z wiosennym powrotem na boiska Ekstraklasy wspólnie z miastami bierzemy pod lupę najważniejsze i najciekawsze lokalizacje w miejscowościach klubów Ekstraklasy. Pierwszy raz w historii pokazujemy jak silna jest więź między miastem i piłką nożną. Specjalnie dedykowane spoty będą wyświetlane przed meczami Ekstraklasy w telewizji, w mediach społecznościowych, ale także w tramwajach, autobusach i na billboardach.

Wsparcie miast jest dla klubów nie do przecenienia. To nie tylko pomoc materialna, ale też wsparcie w zbudowaniu i zarządzaniu stadionem czy przekazaniu infrastruktury niezbędnej do funkcjonowania klubowej akademii.
– Od ponad pół roku, czyli od początku mojej kadencji, mocno podkreślam, że misją Ekstraklasy jest integracja środowiska lokalnego wokół klubu piłkarskiego – mówi Dariusz Marzec, prezes zarządu Ekstraklasy SA. – Chodzi o wspólnotę celu kibiców, samorządu, biznesu i samego klubu, bo tylko na takiej podstawie można budować sukces sportowy.

W rozmowach z przedstawicielami samorządów słyszymy, że gra w Ekstraklasie to powód do dumy. Postanowiliśmy pokazać jak ważnym wydarzeniem dla każdej miejscowości i jej mieszkańców jest mecz Ekstraklasy. To moment, w którym stadion i miasto to jedność – dodaje Dariusz Marzec.

16 spotów przed każdym meczem

Dzięki ścisłej współpracy z każdym z miast, gdzie rozgrywane są mecze Ekstraklasy, firma Ekstraklasa Live Park, czyli producent sygnału telewizyjnego, przygotowała dedykowane spoty promocyjne.

– Jest to unikalny projekt w skali naszego rynku. Ze względu na tak szeroką obecność rozgrywek Ekstraklasy na przygotowanie 16 spotów złożyło się 14 000 przejechanych kilometrów w ciągu 63 dni zdjęciowych – mówi Marcin Serafin, dyrektor operacyjny Ekstraklasa Live Park. – Dla osiągnięcia jak najlepszego efektu, szczególnie przy trudniej dostępnych obiektach używaliśmy dronów, łącznie przez blisko 40 godzin – tłumaczy Serafin.

Neptun i Wawel z Ekstraklasą w tle

Stocznia, pomnik Neptuna, Sukiennice, Kościół Mariacki, Stary Browar, Jezioro Maltańskie, Pałac Kultury i Nauki, Łazienki Królewskie, Zamek Książąt Pomorskich, kopalnia Makoszowy, Opera i Filharmonia Podlaska… To tylko niektóre z miejsc-symboli kojarzonych z Gdańskiem, Krakowem, Poznaniem, Warszawą, Szczecinem, Zabrzem i Białymstokiem. W każdym z polskich miast są obiekty ważne dla lokalnej społeczności, architektonicznie i kulturowo nierozerwalnie związane z regionem. Wszystkie znalazły się w spotach promocyjnych dla miast Ekstraklasy.

Stadiony Ekstraklasy

Wizytówkami polskich miast stały się także w ostatnich latach stadiony klubów Ekstraklasy. INEA Stadion, Stadion Energa Gdańsk, Stadion Miejski w Białymstoku czy przygotowywana do wielkiego otwarcia Arena Zabrze włączyły Ekstraklasę do grona lig z najnowocześniejszą bazą infrastrukturalną w Europie. Te miejsca jednoczą wszystkich mieszkańców, niezależnie od wieku, płci czy zawodu.

Z rodziną, znajomymi i sąsiadami najlepiej spotkać się #NaStadionie!

KLIPY MIAST NA YOUTUBE:

Ekstraklasa łączy miasta – klip ogólny:

Białystok – https://youtu.be/FhLihhAToRQ
Bielsko-Biała – https://youtu.be/HkKLv1GCO_c
Chorzów – https://youtu.be/LFimOhvwhBU
Gdańsk – https://youtu.be/wMnEEOgnUh8
Gliwice – https://youtu.be/FZQb-LmLnus
Kielce – https://youtu.be/KKwIhw_tOAc
Kraków:
* Cracovia – https://youtu.be/ltI0w2lNShc
* Wisła – https://youtu.be/ZoRHbGPnOLw
Lubin – https://youtu.be/2Bi3Cseh-wA
Łęczna – https://youtu.be/2EPSrGUVD_M
Nieciecza – https://youtu.be/EFIMPUIaISE
Poznań – https://youtu.be/kD-YC1McQvs
Szczecin – https://youtu.be/WBUl5J8y14k
Warszawa – https://youtu.be/0mxnlWu-oJc
Wrocław – https://youtu.be/_KgR5ztg-dY
Zabrze – https://youtu.be/UVP6A0QeV-I

(Informacja prasowa)