Ruch Chorzów rozpoczął współpracę z Polskim Górnictwem Naftowym i Gazownictwem (PGNiG), które otrzyma tytuł Sponsora Głównego chorzowskiego klubu – poinformowała oficjalna strona internetowa „Niebieskich”.
PGNiG – lider rynku gazu w Polsce oraz Ruch Chorzów – jeden z najbardziej utytułowanych i rozpoznawalnych klubów piłkarskich w naszym kraju postanowiły połączyć siły, by wspólnie propagować pozytywny wizerunek futbolu i edukować najmłodsze pokolenia poprzez sport. Zgodnie z podpisaną w środę umową, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo będzie współpracować z klubem z Cichej do końca sezonu 2014/2015 i otrzyma tytuł Sponsora Głównego. Logotyp nowego partnera Ruchu zostanie umieszczony na strojach meczowych pierwszej drużyny Ruchu już w trakcie najbliższego spotkania Ekstraklasy, w którym rywalem „Niebieskich” będzie zespół Lecha Poznań. Ten mecz został zaplanowany na 24 sierpnia, a będzie rozegrany na Stadionie Miejskim w Chorzowie.
Ruch i PGNiG kierując się misją zaangażowania społecznego skoncentrują się w swoich działaniach na profesjonalnym szkoleniu utalentowanych dzieci, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z piłką, stworzeniu programu stypendialnego dla uzdolnionej młodzieży z terenu Śląska oraz popularyzowaniu aktywności fizycznej.
– Cieszymy się, że tak wymagające przedsiębiorstwo, które od lat z powodzeniem angażuje się w edukację poprzez sport uznało, że Ruch jest odpowiednim partnerem w efektywnej realizacji tego typu projektów. Mamy nadzieję, że wspólnie uda nam się zarazić miłością do futbolu kolejne pokolenia młodych ludzi, a PGNiG, które dziś dołącza do grona naszych partnerów będzie usatysfakcjonowane z rozpoczynającej się właśnie współpracy – podkreśliła Donata Chruściel, dyrektor ds. marketingu i PR Ruchu Chorzów.
– PGNiG od wielu lat wspiera edukację sportową dzieci i młodzieży w różnych dyscyplinach sportowych. Wychowanie poprzez sport jest elementem przemyślanej i konsekwentnie realizowanej polityki sponsoringowej i CSR Spółki. Rozpoczynając współpracę z Ruchem Chorzów liczmy, że profesjonalizm szkoleniowców i entuzjazm dzieci przyniosą wszystkim wymierne korzyści – dodała Dorota Gajewska, Dyrektor Departamentu Komunikacji, Rzecznik Prasowy PGNiG.
Add Comment