Od ponad 10 lat marka Królewskie nierozerwalnie związana jest z klubem piłkarskim Legia, chlubą stolicy i jej mieszkańców. Z dumą wspiera piłkarzy i kibiców klubu na stadionie, promuje też sukcesy drużyny na warszawskim rynku. To najbardziej naturalna współpraca dwóch warszawskich symboli, bez których trudno jest wyobrazić sobie stolicę. Sponsor wraz z klubem ogłosili przedłużenie umowy sponsoringowej na kolejne trzy sezony – poinformowała oficjalna strona internetowa stołecznego klubu.
Od 2004 roku Królewskie towarzyszy warszawskiej drużynie, wspierając klub i jego fanów w momentach triumfu i chwilach trudności. Marka jest obecna na boisku, na koszulkach piłkarzy oraz wśród kibiców. Wraz z nimi celebruje wielkie osiągnięcia sportowe drużyny. Aktywnie promuje sukcesy Klubu także na rynku. Z okazji zdobycia tytułu mistrza Polski 2014 r. Królewskie przygotowało specjalną edycję butelek, wkrótce w punktach sprzedaży pojawi się limitowana edycja szklanek oraz specjalna seria butelek upamiętniająca to wydarzenie.
– Królewskie to jedyna marka piwna z warszawskimi korzeniami. To silna i doskonale rozpoznawalna marka regionalna, od lat ceniona przez konsumentów – mówiła Barbara Rychel, kierownik marketingu marki Tatra i marek regionalnych, która w Grupie Żywiec odpowiada za Królewskie. – Nasza współpraca z Legią – najbardziej warszawskim Klubem sportowym – jest przykładem świetnego partnerstwa, które obydwu stronom przynosi bardzo wymierne korzyści. W ten sposób marka może być bliżej swojego konsumenta, towarzyszyć mu w najważniejszych dla niego wydarzeniach. Klub zaś zyskuje silnego, stabilnego i zaangażowanego sponsora oraz partnera dla swoich działań także poza boiskiem – oceniła Barbara Rychel.
Zarząd klubu Legia Warszawa znakomicie ocenia współpracę ze sponsorem. – Sponsoring sportowy w Polsce jest wciąż w powijakach. Choć coraz więcej firm dostrzega korzyści płynące z takiej współpracy, to jednak wciąż trudno o długoterminowe, przewidywalne partnerstwo, które gwarantuje naszemu Klubowi stały rozwój i daje możliwość planowania inwestycji – podkreślił Jakub Szumielewicz, członek Zarządu Legii Warszawa. – Ponad 10 lat współpracy Legii z marką Królewskie to naprawdę rzadkość w polskim sporcie. Stabilny sponsor na dobre i złe to najlepsze, co może przytrafić się klubowi sportowemu.
Królewskie w komunikacji rynkowej z dumą podkreśla swoją warszawskość i silny związek ze stołeczną drużyną. Sponsoring warszawskiego klubu jest częścią długofalowej strategii marki i będzie kontynuowany przez kolejne trzy lata. W ramach współpracy marka planuje liczne akcje wspierające drużynę piłkarską, a także wydarzenia skierowane do fanów klubu i mieszkańców stolicy.
Add Comment