KENO – marka gry liczbowej, należąca do Totalizatora Sportowego pojawi się na polskich stadionach piłkarskich podczas rozgrywek Ekstraklasy. Umowa w tej sprawie została podpisana pomiędzy spółkami Ekstraklasa S.A. i Totalizator Sportowy Sp. z o.o. do końca sezonu 2014/2015.
Dzięki zawartej umowie Totalizator Sportowy nabył prawa do świadczeń w ramach pakietu marketingowego „Partner Strategiczny”. To drugi największy po Sponsorze Tytularnym z pakietów marketingowych oferowanych przez Ekstraklasę S.A. – Jestem dumny, że możemy ogłosić nawiązanie współpracy z firmą, która wspiera polski sport od ponad 60 lat – mówi prezes zarządu Ekstraklasy S.A., Bogusław Biszof. – Marka Ekstraklasa systematycznie zyskuje na wartości. Dowodem tego jest pozyskanie przez Ekstraklasę kolejnego partnera o znanej i lubianej na rynku marce.
– KENO to bardzo dynamiczna gra, to pozytywne emocje i świetna rozrywka. Podobnie jest z meczami Ekstraklasy. Dlatego właśnie marka KENO pojawi się na polskich stadionach piłkarskich – informuje Wojciech Szpil, Prezes Zarządu Totalizator Sportowy Sp. z o. o. – Stając się Partnerem Strategicznym Ekstraklasy powracamy – po latach nieobecności – do wspierania polskiej piłki nożnej – dodaje.
Ekspozycja Partnera Strategicznego na stadionach Ekstraklasy to m.in. kubiki w boiskowych narożnikach, reklama 3D oraz reklama na bandach LED. Ponadto logotypy KENO pojawią się m.in. na ściankach do wywiadów TV oraz na oficjalnej stronie rozgrywek Ekstraklasa.org.
Add Comment