Marka Tyskie została oficjalnym sponsorem Śląska Wrocław. Umowa została podpisana na okres trzech lat – poinformowała oficjalna strona internetowa wrocławskiego klubu.
4 sierpnia na Stadionie Wrocław władze WKS Śląsk Wrocław oraz spółki Wrocław 2012 podpisały z Tyskim umowy o sponsoringu, na mocy których marka zyskała tytuł oficjalnego sponsora drużyny oraz Stadionu Wrocław. Partnerstwo obejmować będzie między innymi współpracę w obszarach promocji, organizowania konkursów i wydarzeń dla kibiców oraz obecności marki Tyskie na meczach Śląska Wrocław rozgrywanych na własnym boisku.
– Tyskie od lat wspiera wrocławskie drużyny sportowe i pojawia się na wielu wydarzeniach w mieście. Cieszymy się, że zostajemy partnerem drużyny i stadionu, które są symbolami Wrocławia – powiedział Marek Marcinkiewicz, starszy kierownik marki Tyskie. – Uważamy, że sportowcy, którzy dostarczają swoim fanom tak wiele emocji, zasługują na jak największe wsparcie. Liczymy, że współpraca z klubem Śląsk Wrocław i Stadionem Wrocław przyniesie korzyść zarówno drużynie, jak i jej fanom – dodał.
Umowa sponsorska z klubem oraz umowa z zarządem Stadionu Wrocław zostały zawarte na okres 3 lat. Na mocy porozumienia Tyskie uzyskało tytuł oficjalnego sponsora drużyny. Logo sponsora pojawi się na biletach, plakatach oraz innych materiałach promocyjnych klubu, a także stronie internetowej i pasku sponsorskim. Partnerzy planują również szereg działań konkursowych i promocyjnych, adresowanych do kibiców Śląska Wrocław.
– Wielkie firmy powinny się trzymać razem, dlatego cieszę się, że Śląsk Wrocław pozyskał do współpracy takiego partnera jak Tyskie. Jestem przekonany, że podpisana dzisiaj umowa przyczyni się do dalszego rozwoju naszego klubu, a doświadczenie marki Tyskie we wspieraniu polskiego i przede wszystkim wrocławskiego sportu przełoży się na wyniki Śląska – wyjaśnił Paweł Żelem, prezes zarządu WKS Śląsk Wrocław SA.
Dzięki porozumieniu ze spółką Wrocław 2012 Tyskie stało się jedyną marką piwną obecną na Stadionie Wrocław. Będzie ono dostępne w strefie gastronomicznej stadionu, a logotypy Tyskiego pojawią się podczas meczów drużyny na bandach sponsorskich. Umowa pomiędzy Tyskim, a spółką Wrocław 2012 wejdzie w życie 16 sierpnia br. (z wyłączeniem meczu z Borussią Dortmund rozgrywanego 6 sierpnia, kiedy Tyskie również będzie w sprzedaży).
– Cieszymy się z pozyskania tak atrakcyjnego sponsora. To najlepszy dowód na to, że Stadion Wrocław cały czas się rozwija i jest wiarygodnym partnerem – oznajmił Robert Pietryszyn, prezes spółki Wrocław 2012. – Efekt tej współpracy przełoży się nie tylko na finanse Stadionu Wrocław, ale również przyniesie wymierne korzyści kibicom, w związku z licznymi przedsięwzięciami, które planujemy z naszym nowym sponsorem.
– Tyskie kolejny już raz pokazuje swoje zaangażowanie we wsparcie wrocławskiego sportu. Sponsorujemy koszykarzy Śląska Wrocław, żużlowców Sparty czy futbolistów amerykańskich Panthers Wrocław – stwierdził Marcin Ławrynowicz, kierownik dystryktu Wrocław Kompanii Piwowarskiej. – Sponsoring drużyny piłki nożnej Śląska Wrocław to dla nas naturalny krok w kierunku zwiększenia zaangażowania w życie Wrocławia – dodał.
Add Comment